Przetarg 1/2012

Tutaj wpisz

 

 

 

 

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA WYBÓR KOORDYNATORA PROJEKTU „MÓJ ZAWÓD – MOJA PRZYSZŁOŚĆ"

 

 

 

 

 

 

 

 

Zatwierdzam

 

 

(podpis i pieczęć kierownika zamawiającego)

 

 

 

 

 

 

 

 

Augustów, dn. 13 września 2012r. 

§ 1. ZAMAWIAJĄCY

Zespół Szkół Technicznych w Augustowie

16-300 Augustów

ul. Tytoniowa 6

tel. 87 6432829

http://zstaugustow.w.interia.pl/

email: zstaugustow@interia.pl

REGON: 000178689

NIP: 846-105-65-28

§ 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

 

1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759) dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759).

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej w dalszej części SIWZ mają zastosowanie przepisy przywołanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759) zwanej dalej Ustawą oraz kodeksu cywilnego.

§ 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest powierzenie świadczenia usługi zarządzania projektem: pt. „Mój zawód – moja przyszłość" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX . Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego zgodnie z Wnioskiem o dofinansowanie nr WND-POKL.09.02.00-20-175/12 - wykonanie obowiązków Koordynatora projektu

Informacja o projekcie:

Głównym celem projektu pt. „Mój zawód – moja przyszłość" jest wyrównywanie szans edukacyjnych i zawodowych 108 uczniów ZSZ i 272 uczniów Technikum w Zespole Szkół Technicznych w Augustowie, poprzez realizację zadań ujętych w projekcie do 31.08.2014r.

Istotne dla realizacji celu zadania obejmują:

1. Zakup i uruchomienie sprzętu i wyposażenia dydaktycznego

2. Dodatkowe zajęcia pozaszkolne dla uczniów ZST z umiejętności kluczowych

3. Dodatkowe kursy zawodowe dla uczniów ZST

4. Doradztwo i opieka psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów ZST

5. Dodatkowe praktyki zawodowe dla uczniów ZST

6. Wyjazdy edukacyjne dla uczniów ZST.

Wartość projektu: 1010460,00 zł

 

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:

1. 79421000-1 - usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych.

Oryginał SIWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej http://zstaugustow.w.interia.pl zakładka BIP

§ 4. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

 

§ 5. Dodatkowe informacje

I. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

I. OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie realizowane będzie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2014 r.

§ 6. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się osoba, która spełnia warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

Wymagania dla kandydata na Koordynatora projektu:

a) pełnił funkcję kierownika projektu/koordynatora projektu w minimum 2 ukończonych i pozytywnie rozliczonych projektach współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki o wartości dofinansowania przekraczającej 1 000 000,00 zł

b) posiada znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu oraz generatora wniosków PO KL, Generatora wniosków płatniczych, systemu PEFS

c) posiada wiedzę i umiejętności z zakresu monitoringu i ewaluacji projektów finansowanych ze środków unijnych potwierdzone dyplomem lub certyfikatem/zaświadczeniem, potwierdzone udokumentowanym doświadczeniem pracy z zakresu monitoringu i ewaluacji projektu finansowanego z EFS, PO KL

d) posiada dobrą znajomość Systemu Programowania PO KL i powiązanych dokumentów programowych, struktury zasad finansowania, wdrażania i rozliczania projektów finansowanych z PO KL udokumentowaną certyfikatem/zaświadczeniem potwierdzającym wiedzę i umiejętności w wymienionym zakresie,

e) posiada wyższe wykształcenie kierunkowe z zarządzania projektami finansowanymi ze środków europejskich lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe z zarządzania projektami finansowanymi ze środków europejskich.

f) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych.

 

2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule „spełnia” „ nie spełnia”.

3. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ;

2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ;

4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:

1) o których mowa w ust. 3 pkt 2), 4) 5), 6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) o którym mowa w ust. 3 pkt 7), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

6. W zakresie terminu, w którym powinny być wystawione dokumenty o których mowa w ust. 8 stosuje się odpowiednio postanowienia ust. 6 i 7.

7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

8. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione od reprezentowania Wykonawcy z wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w ust. 3 pkt 1) i 3), które powinno być przedstawione w oryginale.

9. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą „spełnia”, nie spełnia” na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach, o których mowa w ust. 3.

10. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – określonych w ust. 1 pkt 1) – 4) – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt 1)– 7). Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.

11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 13 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

§ 7 Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest p. Jerzy Daniłowicz tel. 876432829, faks: 876432829, e-mail: zstaugustow@interia.pl

2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści SIWZ będzie zamieszczana na stronie internetowej zamawiającego http://zstaugustow.w.interia.pl

3. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

4. Wszelką korespondencję dotyczącą prowadzonego postępowania należy kierować na adres Zamawiającego:

 

Zespół Szkół Technicznych w Augustowie

ul. Tytoniowa 6,

16-300 Augustów

 

§ 8 Wymagania dotyczące wadium

Nie dotyczy

 

§ 9 Termin związania ofertą

Okres związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert, określonego w § 11.

 

§ 10 Opis sposobu przygotowania ofert

1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej SIWZ, w języku polskim i w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.

2. Do oferty należy dołączyć wymagane załączniki potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty.

4. Oferta powinna być sporządzona czytelnym pismem. Zaleca się sporządzenie oferty na komputerze lub maszynie do pisania.

5. Strony oferty powinny być ponumerowane i zabezpieczone przed zdekompletowaniem (np. szycie, zbindowanie). Koperta winna posiadać oznaczenie: „Przetarg na wybór koordynatora projektu „Mój zawód – moja przyszłość”. Nie otwierać przed terminem otwarcia”. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a wszystkie jej strony parafowane. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

6. Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą Ofertę.

7. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w niniejszej SIWZ. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego opatrzonej napisem: Przetarg na wybór koordynatora projektu „Mój zawód – moja przyszłość” oraz pełną nazwą i adresem Wykonawcy i oznaczonej dodatkowo napisem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. Do wniosku o zmianę lub wycofanie oferty wykonawca dołączy stosowne dokumenty, potwierdzające, że wniosek o zmianę lub wycofanie został podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.

8. Zaleca się sporządzenie oferty na Formularzu Ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ lub zawrzeć wszystkie informacje i oświadczenia określone we wzorze Formularza Ofertowego.

9. W ofercie Wykonawca poda całkowitą cenę brutto za wykonanie zamówienia oraz cenę jednostkową, tak jak to wskazano w Formularzu Ofertowym,

§ 11 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Zamawiającego

2. Termin składania ofert upływa dnia 21września 2012 r. o godzinie 10.00

3. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 21 września 2012 r. o godzinie 10.30.

5. Osoby zainteresowane udziałem w sesji otwarcia ofert proszone są o stawiennictwo i oczekiwanie w sekretariacie Zamawiającego co najmniej na 5 minut przed terminem określonym w ust 4.

 

§ 12 Opis sposobu obliczenia ceny

1. Wykonawca poda w Formularzu Ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, cenę za wykonanie zamówienia.

2. Cena winna obejmować wszelkie podatki, składki, oraz należności jakie Zamawiający winien ponieść w związku realizacją płatności.

3. Wszystkie ceny należy podać w złotych polskich.

4. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres obowiązywania umowy i nie będą podlegały zmianom

5. Ocenie podlegać będzie cena brutto oferty.

§ 13 Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:

L.p.

Kryterium

Liczba punktów

1.

Cena

100

2. W kryterium „Cena” najwyższą liczbę punktów (100) otrzyma oferta tego Wykonawcy, który za realizację zamówienia zaproponuje najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio mniej, zgodnie ze wzorem:

 

cena oferty najniżej skalkulowanej

-------------------------------------------- x 100 pkt = liczba punktów oferty ocenianej

cena oferty ocenianej

 

3. W każdym z kryteriów ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Następnie punkty przyznane w poszczególnych kryteriach danej ofercie zostaną do siebie dodane.

5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

 

§ 14 Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Zamawiający nie przewiduje dodatkowych formalności poprzedzających zawarcie umowy.

 

§15 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, wniesienia, zabezpieczenia należytego wykonania .

 

§ 16 Wzór umowy

1. Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

2. Rozliczenia prowadzone będą w walucie polskiej (złoty).

§ 17 Przesłanki oraz warunki dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:

1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;

2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami pośredniczącymi w ramach Programu,

3) Zamawiający zrezygnuje z realizacji wybranej części zamówienia

4) Zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, a nie była możliwa do przewidzenia w chwili zawarcia umowy

5) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

6) pojawienie się sytuacji nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia wszczęcia postępowania

 

§ 18 Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

W toku postępowania Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

§ 19 Załączniki

Załącznik nr 2 wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik nr 3 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 5 wzór Formularza Ofertowego

Załącznik nr 6 Wzór umowy 

Załącznik nr 3 do SIWZ

OŚWIADCZENIE

o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

(pieczęć Wykonawcy/Wykonawców)

Składając ofertę w przetargu nieograniczonym na:

USŁUGIPOLEGAJĄCE NA PEŁNIENIU FUNKCJI KOORDYNATORA DO PROJEKTU „MÓJ ZAWÓD – MOJA PRZYSZŁOŚĆ

oświadczamy, żespełniamy warunki udziału w wyżej wymienionym postępowaniu 
o udzielenie zamówienia.

 

__________________ dnia __ __ 2012 roku

_______________________________

(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika)

 

 

 


Załącznik nr 2 do SIWZ

 

OŚWIADCZENIE

o braku podstaw do wykluczenia

(pieczęć Wykonawcy/Wykonawców)

Składając ofertę w przetargu nieograniczonym na:

USŁUGIPOLEGAJĄCE NA PEŁNIENIU FUNKCJI KOORDYNATORA DO PROJEKTU „MÓJ ZAWÓD – MOJA PRZYSZŁOŚĆ

oświadczamy, żebrak jest podstaw do wykluczenia nas z postępowania 
z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

 

__________________ dnia __ __ 2012 roku

_______________________________

(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika)

 


Załącznik nr 5 do SIWZ

 

.....................................

(nazwa wykonawcy)

 

 

FORMULARZ OFERTY

 

Ja (My) niżej podpisany (ni) ........................................................................................

działając w imieniu i na rzecz: ........................................................................................................

..........................................................................................................................................................

(pełna nazwa wykonawcy)

..........................................................................................................................................................

(adres siedziby wykonawcy)

REGON: ........................................................ Nr NIP: ..................................................................

Nr konta bankowego: ......................................................................................................................

nr telefonu: ................................................... nr faxu: ...................................................................

e-mail: ..............................................................................................................................................

 

w odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

Pełnienie funkcji koordynatora do projektu “MÓJ ZAWÓD – MOJA PRZYSZŁOŚĆ”

składam(y) niniejszą ofertę:

Oferuję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ

za miesięczne wynagrodzenie:

brutto: ...................................

(słownie: .......................................................................................................... złotych

netto: ...................................

(słownie: .......................................................................................................... złotych

podatek VAT: ...................................

(słownie: .......................................................................................................... złotych

Oświadczam(y), że oferta nie zawiera/ zawiera (właściwe podkreślić) informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Informacje takie zawarte są w następujących dokumentach.

1). ..................................................................

2). ..................................................................

Ofertę składamy na ......... kolejno ponumerowanych stronach.

Na ofertę składają się:

- wypełniony druk Formularza oferty (zał. nr 5),

- uzupełniony wzór umowy (zał. nr 6),

- podpisane oświadczenie (zał. nr 3)

- podpisane oświadczenie (zał. nr 2)

 

......................................, dn. ................................. ............................................................................

(podpis(y) osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 6

UMOWA nr ……

zawarta w dniu …………..r. w ……………., pomiędzy:

 

zwanym dalej Zleceniodawcą

a

zwanym dalej Zleceniobiorcą.

§ 1.

1. Zleceniodawca powierza a Zleceniobiorca przyjmuje zlecenie wykonania na warunkach określonych w niniejszej umowie, obowiązków w ramach pełnionej funkcji Koordynatora w projekcie „Mój zawód – moja przyszłość”.

2. Funkcja Koordynatora jest określona w projekcie „Mój zawód – moja przyszłość” nr WND-POKL.09.02.00-20-175/12 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

3. Zakres obowiązków koordynatora określony jest w załączniku nr 1 do umowy.

§ 2

1. Wynagrodzenie Zleceniobiorcy ustala się na kwotę w wysokości …………. (…………..) zł brutto miesięcznie.

2. Płatność należności z tytułu świadczonej usługi Koordynatora będzie realizowana na podstawie wystawionego rachunku w terminie 14 dni od daty jego wystawienia.

3. Płatność z tytułu świadczonej usługi Koordynatora będzie realizowana przelewem na rachunek bankowy wskazany w rachunku.

§ 3

Zleceniobiorca w trakcie sprawowania swoich funkcji ma prawo do zwrotu uzasadnionych i ujętych w projekcie wydatków poniesionych przez niego w celu wykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy.

Zwrotowi podlegają koszty, które zostały odpowiednio udokumentowane, rzeczywiście poniesione i ujęte w wydatkach projektu.

§ 4

1. Zleceniobiorca może powierzyć wykonanie zlecenia osobie trzeciej – zastępcy. W wypadku takim obowiązany jest zawiadomić niezwłocznie Zleceniodawcę o osobie i miejscu zamieszkania swego zastępcy i w razie zawiadomienia odpowiedzialny jest tylko za brak należytej staranności w wyborze zastępcy. Zastępca odpowiedzialny jest za wykonanie zlecenia także względem Zleceniodawcy. Jeśli Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za czynności swego zastępcy jak za własne czynności ich odpowiedzialność jest solidarna.

§ 5

1. Zleceniobiorca jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy informacji dotyczących projektu nie podane do publicznej wiadomości.

2. Ujawnienie informacji dotyczących projektu może nastąpić wówczas gdy wymagają tego obowiązujące przepisy prawa oraz gdy jest to niezbędne do należytego wykonania obowiązków koordynatora.

§ 6

1. Niniejszą umowę zawarto na czas określony od 01.09.2012r. do 31.08.2014r.

§ 7

1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej.

2. Wszelkie spory powstałe na tle wykonania niniejszej umowy zostaną poddane rozstrzygnięciu przez Sąd Powszechny w Białymstoku.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisu Kodeksu cywilnego

4. Umowę zawarto w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

 

ZLECENIOBIORCA: ZLECENIODAWCA:

 

Załącznik nr 1 do umowy ……………….

Zakres obowiązków ………………… – koordynatora w ramach projektu „Pomagamy przedsiębiorczym” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

1. Koordynator reprezentuje Zleceniodawcę w stosunkach zewnętrznych.

 

2. Koordynator zobowiązany jest do zarządzania, nadzoru oraz monitoringu całości projektu, w szczególności:

2.1. Administracyjnego zarządzania projektem,

2.2. Organizacji i prowadzenia Biura Projektu,

2.3. Koordynacji działań niezbędnych dla prawidłowej realizacji Projektu,

2.4. Opracowania i wdrożenia systemu zasad archiwizacji dokumentacji projektowej,

2.5. Wdrożenia systemu raportowania w ramach projektu

2.6. Monitoringu stopnia realizacji założeń budżetowych i harmonogramu projektu

2.7. Monitoringu stopnia realizacji założonych wskaźników w projekcie

2.8. Monitoringu i kontroli prawidłowości podejmowanych działań

 

3. Koordynator odpowiedzialny jest za zarządzanie personelem realizującym projekt:

4.1 W zakresie merytorycznym

4.2 W zakresie sprawozdawczości finansowej i zarządzania finansami

 

 

4. Koordynator sprawuje nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności:

5.1 Uzyskiwaniem zgody osób, których dane dotyczą, na przetwarzanie danych w celu

monitoringu i ewaluacji Projektu.

5.2 Udzieleniem upoważnień pracownikom projektu do przetwarzania danych osobowych

 

6. Koordynator sprawuje nadzór nad opracowaniem i wdrożeniem zasad oznaczenia dokumentów dotyczących

Projektu (materiałów promocyjnych, informacyjnych, szkoleniowych).

 

7. Koordynator sprawuje nadzór nad zasadami komunikacji i przepływu informacji w Projekcie.

 

8. Koordynator odpowiedzialny jest za nadzór i kontrolę prawidłowości wydatkowania środków.

 

9. Koordynator dba o prawidłowy przebieg informacji pomiędzy Zleceniodawcą a Departamentem Europejskiego Funduszu Społecznego, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.

 

10. Koordynator zobowiązany jest do udział w kontroli projektu prowadzonej przez uprawnione do tego podmioty

 

11. Koordynator zobowiązany jest przestrzegać zasad poufności obejmujących zabezpieczenie dostępu osób trzecich do dokumentów poufnych, chyba że obowiązek ich udostępniania wynika z przepisów prawa.

 

12. Koordynator zobowiązany jest do nadzoru nad całością działań związanych z procesem rekrutacji Uczestników Projektu oraz wszelkimi działaniami marketingowymi związanymi z realizacją projektu.

 

13. Koordynator zobowiązany jest do nadzoru nad podmiotami działającymi na rzecz projektu.

 

14. Koordynator kieruje pracami Zespołu Koordynującego, powołanego w oparciu o zapisy Umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu.

 

15. Koordynator odpowiedzialny jest za wdrożenie oraz stosowanie przyjętego systemu

 

 

treść informacji.

Udostępniający: Zespół Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Daniłowicz

Data wytworzenia: 2012-09-14

Wprowadzający: Maciej Oleksy

Data modyfikacji: 2018-01-26

Opublikował: Maciej Oleksy

Data publikacji: 2018-01-26